Debiteurnet in 5 stappen

Stap 1: Overzichtelijk dashboard

Het dashboard geeft u inzicht op uw vorderingen, de debiteuren en de benodigde acties.

Stap 2: Gegevens actualiseren

Start met het actualiseren van de gegevens door deze te synchroniseren met uw boekhoudpakket of te importeren uit een csv-bestand. Handmatig invoeren kan ook. Zo weet u zeker dat alle betalingen verwerkt zijn.

Stap 3: Herinneringen, incassozaken en pre-gerechtelijke acties

In het actiescherm kiest u voor herinneringen, incassozaken of eventueel een pre-gerechtelijk traject. Alle e-mails en brieven die u via Debiteurnet verstuurd worden bewaard bij de factuur in het dossier van de debiteur.

Stap 4: E-mails en brieven verzenden

Voordat u tot actie overgaat kunt u op factuurniveau per vordering beoordelen of de e-mail of brief daadwerkelijk verstuurd moet worden. U kunt ook alles in één keer versturen.

Stap 5: Reacties en afspraken vastleggen

Nadat u alle gewenste acties heeft uitgevoerd, kunt u de respons van de debiteuren en eventuele betaalafspraken vastleggen en verwerken bij de betreffende factuur.